Friday, May 8, 2009

wAT a ScRAAY lEssON..

2Day Went Care4..
When I go FeTCH pUi wen..
V wANA pASS dA wEDDING kad 2 foo mUm sHOP..
pUi wen TOld Mi 2 tuRM into DA oNe WAY rOAD..
I nOE Da Way IZ one WAY..
but pUi wen Say...oKOk..CAN go..
Than pROBlem Came..
A bIG Lorry Came iNTO da rOAD..
Tha I nid 2 reVERSE..
n PARK into Da OPosite Parking..
bUT...
I park INSIDE,,when I wana OUT..
dA ROAD too SMal..
When i WANa Reverse..
da Behid CAr oSo Reverse..
THan ...."bUmP"...A smAL sOund..
i sTOP dA Car QUiclKY..
N sAY sOORY 2 Da uNcle..
n THan tHank 2 d 2 MAlay GUY..
HU Help mi Out From Da PARKing..
n THan Da uNCLE tOLD mi GO beSIDE..wANT tALK aBOUT his CAR..
n thAN he Talk LO..
So His Car Wat DA lIGHT is OrigiNAL ah..
Wat lA wAT LA..
I sTARIGHT aWAY ask Him HOW mUCH??
thAN he Say GO aSK dA Bengkel Kereta...
thAN I sAY so MucH Soory 2 HIM..
N thAN he Minta MY fON nUm n My Car NUm..
I ask Y HE wan..
HE sAY he WANT rePORT Police..
THan i SHock..
i Say SOry Gain..
thAN onlI HE gAVE a CHanCE.. (dAT TIME iScARE until MENGIgIL...tAIPING DA uncle pHONE nuM dA hand oSO mengigil..THan pui WEn HELP mi 2 tAIP..)
tHAN he Minta My pHONE num..
Say HOW Many dA rePair He Told mi..
tHAN v GO out LE...
aFter Dat iTOLD PuIWEN 2 ask Him..
how mUch??
tHAN he SAY aBOUT RM200..
thAN pUIWEN go OcBC bank Take MOney..
Give HIM RM160..
(ThNZ pUi wen)..
tHAN v WENT bek TO there 2 pAY HIM..
n than Say thnZ Q 2 HIM..
He SAy..
X PE X PE..
sAYA pUn KESIAn KAt KAMU..
BuMper Saya PUn Sudah ROsak Punya..
Da BUMPER roSAK le...sTIL sAY MI kNock DE...
i SPeechless..
bUT I OSO cANT Stop Talk thNZ Q N sORY 2 HIM la..
aFTER dAT V continue GO cARE4 buy ting..
AFter daT I buy mCdoNALD..
i 4get 2 Take dA cOKE...
N dA Worker CHase 4 Giving mi dA wATER..
2Day i REALLY gILA LE..
wAT A sCARY leSSON dat i HAD LeARN...
N i WONT eVER dARE 2 dRIVE 2 ong TAI KiM le!!...
WONT EVER!!..
not Dare le....!!!

~xIAO WvEiZ~

No comments:

Post a Comment